Izboljšanje konverzije na spletni strani z otroškimi sobami
Posted on: October 3, 2016, by : Karmen

Pomembnen del spletne optimizacije, oziroma celo najpomembnejši del po optimizaciji internetne strani, je izboljšanje konverzije na spletni strani.

S konverzijo merimo cilj spletne strani.

Cilji različnih spletnih strani, pa so seveda lahko zelo različni.

Izboljšanje konverzije na spletni strani

Izboljšanje konverzije na spletni strani

Na spletni strani otroškesobe.com, ki smo jo omenili že v prispevku z naslovom Prodaja preko interneta, smo že pojasnili, da je spletna stran najprej zasledovala cilje povečanja vidnosti in obiskanosti same spletne strani.

Glede na to, da izraz “otroške sobe” na mesec vtipka v iskalnik Google kar nad 2000 ljudi, gre za razmeroma težko besedno zvezo, za katero je potrebno kar precej on site in off site spletnih prijemov, da se znajde na prvi strani Googla.

Ko je internetna stran pod izrazom otroške sobe enkrat prispela na prvo stran, so se na njo začela dogajati tudi že prva povpraševanja.

Vidnost spletne strani je torej s tem postala večja.

Naslednji logični korak je izboljšanje konverzije na spletni strani z otroškimi sobami.

Med prejetimi povpraševanji na spletno stran s ponudbo otroški sob, smo opazili, da večina prihaja takšnih, kjer se starši otrok pretežno zanimajo za cene otroških sob, hkrati pa iščejo v glavnem med takšnimi rešitvami, ki so tudi iz cenovnega vidika, cenejše.

Ker je ponudnik na spletni strani, vseeno ponudnik otroških sob po naročilu (ki so praviloma dražje od tistih, ki jih dobimo v pohištvenih veletrgovinah), je bilo ta tok obiskovalcev potrebno spremeniti.

Po eni strani, zmanjšati prejeta povpraševanja, na tiste, ki resnično zanima izdelava otroške sobe po naročilu, po drugi strani pa na tiste starše, ki se že zavedajo, da so otroške sobe, izdelane po naročilu, pač nekoliko dražje od tistih, ki se dobijo v trgovinah Lesnina, Dipo, itd…

Izboljšano konverzijo smo dosegli tako, da smo na prvi strani izraz otroške sobe po meri, preprosto zamenjali z izrazom otroške sobe po naročilu.

Slednje je imelo za posledico, da so povpraševanja nekoliko upadla (ne pa seo vidnost spletne strani), tisti starši, ki pa so oddali zanimanje za otroško sobo, pa so bili že vnparej pripravljeni plačati višjo ceno. Oziroma so razumeli, da pač otroška soba po naročilu stane več kot klasična, tipska, otroška soba.

Viri za študij:

Kissmetrics Blog – 101 trik za izboljšanje konverzije na spletni strani

Conversion XL – 13 nasvetov za takojšne izboljšanje konverzije spletne strani