Kakšno je dobro grafično oblikovanje?
Posted on: January 23, 2018, by : Marjan

Kakšno je dobro grafično oblikovanje je stvar subjektivnega, osebnega pogleda na dizajn. Vsakomur je lepo nekaj drugega. So pa neke skupne lastnosti, ki jih najdemo pri dobrem grafičnem dizajnu.

Zbrane in zapisane so v spodnjem zapisu. Kar boste našli tukaj zapisano vam lahko pomaga, ko boste naslednjič naročali oblikovanje promo materialov za vaše podjetje. Še nasvet: naj vam oblikuje profesionalni grafični oblikovalec ali oblikovalka. Jaz imam raje oblikovalke. Bolje slišijo in razberejo moje želje. Ampak to so moje izkušnje.

Pa pojdimo nazaj k temi, nazaj k (dobremu) grafičnemu oblikovanju:

Kakšno je dobro grafično oblikovanje in 7 značilnosti dobrega dizajna – tudi grafičnega si preberite tukaj:

Kakšno je dobro grafično oblikovanjeINOVATIVEN

Inovativno oblikovanje gre vedno z roko v roki z inovativno tehnologijo:

  • tehnike tiska in reprodukcije
  • inovativni izdelki, ki jih z grafičnim oblikovanjem promoviramo

Tehnologija tiska in najrazličnejše možnosti dodelave omogočajo, da je resnično samo domišljija tisto kar nas omejuje – oz pomanjkanje domišljije. Globoki tisk ali slepi tisk, zlati tisk, tisk na najrazličnejše materiale, natančen izrez in CNC razrez, različne teksture papirjev. Vse to doda »piko na i«.

ESTETSKI

Lepo in estetsko grafično oblikovanje pritegne in navduši opazovalca (prejemnika, kupca).

Pregovor »manj je več« še kako velja, če govorimo o dobrem dizajnu. Tudi na prazen prostor ne pozabite – cenite ga in varujte. Brez praznine vsebina ne more priti do izraza.

INTUITIVEN

Intuitivno je tudi jasno. Za razumevanje in dojemanje takega dizajna razlaga niso potrebne.

Sem bi lahko dodali tudi duhovitost, še posebno s sporočili v »negativnem prostoru«.

ISKREN

Brez manipulacij in želje zavajati prejemnika – kupca.

Na tem mestu ni kaj več dodati. Iskrenost prepoznamo vsi in to na intuitivni ravni. Če nas z dizajnom »prinesejo naokrog«, bodo to storili 3.-krat: prvič, zadnjič in nikoli več.

VEČEN

»Večni klasiki« niso trendy in ne podlegajo trenutni modi v oblikovanju. Držijo se pravil zlatega reza in enostavnosti.

NEVSILJIV

Nevsiljiv vendar učinkovit, saj jasno komunicira prednosti in idejo produkta, ki ga predstavlja.

Ko govorimo o grafičnem dizajnu, ki je v službi marketinga in prodaje, potem se tukaj, na tej točki srečamo že z upravljanjem blagovne znamke, z »brandiranjem«, kjer pa se VSE vrti okrog komunikacije.

OSREDOTOČEN – IMA FOKUS

Je učinkovit in izpolnjuje svoj namen. Če govorimo o grafičnem dizajnu, je njegov namen »zapakirati« in predstaviti produkt.

 

Oblikovanje je povsod okrog nas. Ne samo grafično oblikovanje, zelo pomembno je tudi produktno oblikovanje, ki ima svoje prste zraven pri vsem – čisto vsem kar uporabljamo.

Za opozorilo in za informacijo, kaj se zgodi, če se špara pri dizajnu in če se najame profesionalnega oblikovalca si poglejte tale filmček:

 

Nasmejali smo se do solz. Pa vi?

 

Oznaka besedila: Kakšno je dobro grafično oblikovanje