Na spletu lahko najdete ogromno strategij in načinov, katerih namen je dviganje popularnosti vaše spletne strani. Res je, da obstaja več načinov za doseganje tega cilja, ampak glede na vse izkušnje kreatorjev spletnih strani najbolje deluje SEO strategija.
SEO strategija je način dvigovanja spletnih strani na Googlu, kar dvigne popularnost spletne strani in spletni strani zagotovi nove obiskovalce. Ta strategija deluje na način optimizacije, kar pomeni, da moramo svojo spletno stran prilagoditi na pravilen način, da bo Google spletno stran uvrstil višje. Kako to naredite vi lahko preberete v spodnjih poglavjih.
Kako deluje SEO strategija
Optimizacija spletnih strani je zelo popularna med profesionalnimi spletnimi stranmi, kar lahko vidimo na vseh ključnih besedah s velikim iskalnim volumnom. Vse spletne strani, ki jih namreč vidimo na vrhu Googlovih rezultatov uporabljajo neko vrsto optimizacije.
Rezultate spletne optimizacije lahko vidimo na vseh statističnih raziskavah, ki so bile opravljene na tej temi. Vse te raziskave prikazujejo podobne rezultate, ki nam povejo, da spletne strani, ki so uvrščene na prvi strani na Googlu dobijo 91% vseh klikov. Samo prva spletna stran na Googlu v povprečju dobi med 30% in 35% vseh klikov.
Te raziskave nam povedo, da ogromno ljudi popolnoma zanemari spletne strani, ki se prikažejo na drugi strani Googlovih rezultatov. To pomeni, da vam lahko uvrstitev vaše spletne strani na prvo stran Googla potroji število novih strank. Uvrstitev na prvo mesto na Googlu pa vam zagotovi tudi do 20-kratno povečanje števila novih strank na vaši spletni strani.
SEO strategija na spletni strani SvetMagnetov.com
Spletna stran SvetMagnetov.com samolepilni magnetni trak zelo dobro prikazuje delovanje ter rezultat SEO strategije. Na spletni strani lahko vidimo na kakšen način je spletna stran optimizirala svojo vsebino. Ker ima spletna stran res dober način optimizacije je tudi zelo visoko uvrščena na svoji targetirani ključni besedi samolepilni magnetni trak.
Deljenje SEO strategije na dva dela
SEO strategija se deli na dva dela, ki oba močno vplivata na uvrstitev spletne strani. Razlikujeta se po lokaciji opravljanja optimizacije ter po načinu grajenja optimizacije. Optimizacijo spletnih strani delimo na:
- Onsite SEO in
- Offsite SEO.
Onsite SEO
Onsite SEO je optimizacija, ki deluje direktno na spletni strani, ki jo želimo dvigniti med Google rezultati. Ta optimizacija deluje tako, da na spletni strani sledimo določenim pravilom, ki Googlu sporočijo, da je spletna stran dobro optimizirana.
SEO pravila, ki jih moramo upoštevati pri onsite SEO vključujejo dovolj obširno vsebino. To pomeni, da mora spletna stran vključevati minimalno 300 besed, nekaj slik za lažjo predstavo vsebine, priporočen pa je tudi video. Spletna stran mora vključevati raznolike medije, saj tako preprečimo, da strankam na naši spletni strani ni dolgčas.
Naša spletna stran mora vključevati tudi druge sestavine, kot notranje in zunanje povezave. Spletna stran mora tudi vključevati ključno besedo na katero cilja. Ta ključna beseda se mora pojavljati v vsebini spletne strani, v naslovih ter podnaslovih in v meta opisu spletne strani.
Za takšno optimiziranje spletnih strani pogosto uporabljamo SEO orodja, kot so vtičnik Yoast. To orodje nam prikazuje vsa onsite pravila, ki jih moramo upoštevati, katera že upoštevamo in kje še moramo spletno stran popraviti. Ta vtičnik je zgrajen za urejevalnik spletnih strani WordPress.
Primer onsite SEO na POS-Plastika.si
Spletna trgovina POS-Plastika.si topla greda ima izjemen primer onsite optimizacije, ki jo lahko vzamemo za vzgled. Spletna stranpopolnoma uporablja različne vrste medijev, ki spletno stran prikažejo na zelo raznovrsten način. Spletna stran je prodajna in prodaja veliko različnih produktov po ugodni ceni. Eden izmed teh je topla greda, za katero so namenili svojo izjemno optimizirano podstran.
Offsite SEO
Offsite SEO je optimizacija, ki je čisto nasprotje onsite SEO. Deluje zunaj spletne strani, ki jo želimo dvigniti na spletnih iskalnikih. Ta optimizacija je popolnoma fokusirana na grajenju povezav iz drugih spletnih strani na spletno stran, ki jo želimo dvigniti. Povezave moramo na pravilen način graditi za najboljši učinek offsite SEO.
V tej SEO strategiji poznamo 3 vrste povezav: lahke povezave, srednje povezave in težke povezave. Lahke povezave so povezave, ki jih vidi najmanj ljudi, te povezave se običajno pojavljajo v privatnih sporočilih. Srednje povezave vidi več ljudi in se pojavljajo na različnih spletnih forumih ter komentarjih. Močne povezave se povezave, ki jih najdemo v vsebini spletnih strani in jih vidi največ ljudi.
Te 3 vrste povezav moramo graditi po dveh offsite SEO pravilih. Povezave moramo graditi enakomerno skozi čas, saj Google nenadne pospeške v povezavah zazna kot sumljive in jih pri uvrščanju spletnih strani ne upošteva. Enako deluje pravilo, da moramo vse povezave graditi enakomerno, saj bo Google spet zaznal pomanjkanje ene izmed vrst povezav in offsite SEO ne bo upošteval.
Program offsite optimizacije na Pohištvo123.si
Spletna stran Pohištvo123.si pisarniški stoli ima zelo razvit sistem offsite optimizacije. To lahko vidimo po visoki uvrstitvi spletne strani ter po povezavah, ki vodijo iz spletne strani Pohištvo123.si na spletne strani, ki vsebujejo povezave do spletne strani Pohištvo123.si. Spletna stran na tak način dosega visoke uvrstitve na ključnih besedah, kot pisarniški stoli.
Drugi načini pridobivanja prometa na spletni strani
SEO strategija je ena izmed mnogih načinov pridobivanja novih strank, ampak čeprav je najbolj priporočljiva, ima tudi svoje slabosti. Ena izmed teh je čas, SEO nam vzame ogromno časa, ki ga moramo posvetiti optimiziranju spletne strani, grajenju povezav in pisanju vsebine. To lahko veliko ljudi odvrne od te strategije, zato vam bomo ponudili tudi nekaj drugih opcij.
Google ads
Google ads je spletna platforma za oglaševanje spletnih strani, katero je razvilo podjetje Google. Ta program pomaga spletnim stranem, ki želijo doseči visoko uvrščenost na Googlu na hitrejši način. Google ads deluje tako, da lastnik spletne strani plača Googlu, da jih uvrsti na vrh rezultatov na svojem iskalniku.
To orodje je zelo uporabno, saj za razliko od SEO deluje v trenutku. Slabosti Google ads so cena za visoko uvrstitev, ki se z časom veča ter dejstvo, da se zraven vaše spletne strani pojavi oznaka, ki ljudem pove, da gre za oglas. Plačani oglasi običajno dobijo malo manj klikov kot spletne strani s SEO.
Plačana SEO optimizacija
Veliko podjetij na spletu nudi plačano optimizacij, kar pomeni, da jim vi plačate, te podjetja pa vam zgradijo optimizacijo za vašo spletno stran. Takšen način pridobivanja prometa na spletni strani j ezelo učinkovit, saj vam prihrani veliko časa in hkrati pridobite visoko uvrstitev brez Googlove oznake za oglas.
Seveda niti ta strategija ne pride brez slabosti, znova gre za plačan način. Tokrat moramo plačati podjetju, ki skrbi za optimizacijo naše spletne strani. Razlika med tem in Google ads je to, da nam tukaj nekaj ostane tudi, če se potem odločimo prenehati s plačano optimizacijo.
Vodilna spletna stran v Sloveniji, ki nudi takšno storitev je SEO-Praktik. SEO-Praktik.si je informacijska spletna stran namenjena izobraževanju svojih bralcev o optimizaciji spletnih strani. Spletna stran ponuja tudi osebno mentoriranje o SEO ter plačano optimizacijo. SEO-Praktik.si je sodelovala že z veliko profesionalnimi spletnimi trgovinami in ima dobre ocene strank.
Spletna stran Varčevanje-Energije.si toplotna črpalka je odličen primer spletne strani, ki je nakupila plačano optimizacijo od spletne strani SEO-Praktik.si. Spletna stran je polna informacij o toplotnih črpalkah in ima veliko vsebine, ki se ves čas dodaja njihove članke. Avtorji spletne strani zato nimajo dovolj časa, da bi lahko sami poskrbeli optimizacijo in so zato najeli plačano SEO na SEO-Praktik.si.