Celostna grafična podoba – si lahko privoščite biti brez nje?
Posted on: January 5, 2018, by : Marjan

Celostna grafična podoba in ali si lahko privoščite biti brez nje je lahko samo retorično vprašanje na katerega je edini odgovor lahko NE.

Celostna grafična podoba – si lahko privoščite biti brez nje?

Brez CGP-ja, brez dobro narejene celostne grafične podobe, ki jo naredi strokoven in izkušen grafični oblikovalec, se boste izgubili v morju konkurence.

Zakaj bi se odrekli svoje prepoznavnosti?

Zakaj bi se odrekli večjega RVC-ja (razlike v ceni)?

Zakaj bi se odrekli večjih prihodkov?

Celostna grafična podoba in ali si lahko privoščite biti brez nje – zakaj to sploh ne sme biti vprašanje, če ste resno podjetje

Celostna grafična podoba, vaš CGP, je zelo povezana z vašim imidžem in s tem kako vas trg >> vaši kupci dojemajo. In s tem ne mislim sam na obstoječe kupce ampak tudi na vse potencialne kupce.

Dober imidž brez CGP-ja je sicer hipotetično možen, ampak samo po naključju, po (ne)sreči. Takega tavanja brez načrta in polno slučajnosti  pa v poslu nimamo preveč radi. Ker takrat je preveč vsega prepuščenega naključju in dober izid –  lahko da se bo zgodil, v večini primerov pa se ne.

Še enkrat na hitro o tem kaj konkretno je celostna grafična podoba. CGP je torej orodje s katerim:

  • gradite svoj imidž v očeh trga, vaših kupcev
  • si zagotovite prepoznavnost na prvi pogled
  • komunicirate znotraj podjetja in z javnostmi

Celotna celostna grafična podoba (CGP), celotna identiteta blagovne znamke oz podjetja je skupek  materialov, ki se uporabljajo za namene predstavljanja blagovne znamke (ali pa podjetja) na trgu.

CGP ustvarja komunikacijski okvir, ki nam je v pomoč pri tem, da je naša komunikacija vedno in povsod enaka.

Oblikovanje CGP-ja je kompleksen proces, ki hje sestavljen iz več faz:

  • analiza trga
  • analize konkurence
  • analiz vas samih >> kaj je všae poslanstvo, kaj je vaša VIZIJa in kaj so vaši CILJI – vse to tvori pisanje BRIEFA oz smernic za oblikovanje celostne grafične podobe vešga podjetja ali vašega produkta

Več o tem si lahko pogledate v tem filmčku:

https://youtu.be/03V5D2hS-h8

Oznaka besedila: Celostna grafična podoba – si lahko privoščite biti brez nje?