Kako narediti učinkovito spletno trgovino?
Posted on: March 3, 2017, by : Karmen

Tukaj je napisano nekaj več o tem kako narediti učinkovito spletno trgovino.

Kako narediti učinkovito spletno trgovino?

ZASNOVALI SMO SPLETNO STRAN, VLOŽILI NEKAJ STO EVROV V IZDELAVO, VSAK MESEC NEKAJ 10 ALI 100 EVROV DAJEMO ZA PROMOCIJO, PRODAJE PA OD NIKODER. 

V čem je trik?

Četudi plačujemo promocijo skozi različne spletne kanale (Adwords, FB,…) to ne pomeni 100%, da bomo prodajali. To vemo.

TRIK JE V TEM, KAKO NATANČNO ZADENEMO Z OGLASOM IN STRANJO, KI STOJI ZA OGLASOM, UPORABNIKOV NAMEN (USER INTENT).

Isto velja tudi, če ste content marketingar (samo malenkost bolj pogosto boste morali preverjati ali vsebina zadeva uporabnikov namen ali ne – ob vsakem pisanju vsebine :)).

Priporočamo še: Ključni faktorji uspeha v spletni trgovini

KAKO NAREDITI PRODAJNO SPLETNO TRGOVINO

Če je url vaše podstrani (in tudi ključna beseda) recimo “sveže jagode”, nam je vsem logično, da

marketing spletne trgovine
kako narediti učinkovito spletno trgovino

bomo na tej podstrani pisali o svežih jagodah. Drži?

Ampak kako točno?

O svežih jagodah lahko pišemo na milijone različnih načinov. Drži?

Lahko pišemo prosti spis (in čim bolj pogosto omenjamo sveže jagode), lahko napišemo pesem o svežih jagodah, lahko prilepimo 312 slikic na temo svežih jagod in tako naprej.

Po zgornjem (boldanem) tekstu, user intent najbolje zajamete, če pred pisanjem vsebine razmislite kaj išče nekdo, ki vtipka “sveže jagode”.

  • A išče slike teh jagod?
  • Išče primerjave cen?
  • Išče informacijo kako se gojijo sveže jagode?
  • Išče ponudnike svežih jagod?
  • Išče sadike, da bi sveže jagode gojil sam?

RAZISKAVA TRGA KUPCEV ZA SPLETNO TRGOVINO

Ker (gremo na zgornje):

  • kogar zanimajo slike svežih jagod, bo šel v iskanje med slike (in ta bi se najbrž dalj časa zadržal na strani, ki takoj ponudi galerijo slikic svežih jagod)
  • kogar zanima primerjava med cenami različnih jagod, bi se najbrž najdlje časa zadržal na strani, ki mu takoj (above the fold) ponudi primerjave. Ob tem, da bi najbrž ta, ki vtipka sveže jagode, po dveh ali treh klikih ugotovil, da bo moral razširiti svoje iskanje (na primer na primerjave cen svežih jagod), da bo prišel do želenih rezultatov.
  • kogar zanima gojenje svežih jagod, bo najbrž vtipkal gojenje svežih jagod. Ne govorim, da vsi, jasno…. A iskalci (ljudje) se tako kot iskalci (brskalniki) razvijajo. Vedno več je takšnih, ki “znajo” postaviti vprašanja v Google tako, da bodo dobili rezultat, ki ga iščejo. Seveda pa bodo ti, ki vtipkajo “sveže jagode”, iščejo pa dejansko informacije kako se te gojijo, vedno obstajali. Gre samo za to, kakšen “delež katerih lovite”.
  • ker so iskalci (ljudje) vse bolj zverzirani pri iskanju (in tudi leni, saj se jim ne da iskati 100 krat eno in isto reč), iskalci ponudnikov svežih jagod, ne bodo vtipkali sveže jagode v Google. Kogar zanimajo ponudniki, bo vtipkal ponudniki.

Zato je, vsaj po naših izkušnjah in testiranjih skrivnost uspeha kako narediti prodajno spletno stran v tem kako dobri (NATANČNI) smo pri pisanju vsebine za točno določen iskan besedni niz.

Boljši kot smo v tem – boljši bodo rezultati.

OPTIMIZACIJA SPLETNE TRGOVINE

 

marketing internetnih trgovin
kako narediti učinkovito spletno trgovino

SEO znanja ne koristijo nič, če nimate vsebine.
In drugič, SEO pisarije celo škodijo, če so pisane za SEO in ne za user intent.

KAKO TOREJ SPISATI BESEDILA v spletni trgovini, DA BOSTE Z NJIMI DOSEGALI NAMEN? (IN RECIMO, DA JE TA PRODAJATI). – kako narediti učinkovito spletno trgovino

.

  • Bodite konkretni (ne glede na to koliko morate napisati, da sporočite to kar želite). Lahko je 2000 besed, lahko pa 300. Samo, da ste konkretni.
  • Besedilo naj bo berljivo. Če bo celoten prispevek napisan cel v enem odstavku, vam zagotavljamo, da bo edina oseba, ki bo do konca in večkrat prebrala vaš prispevek, vi sami (preverite bounce na tako črevje dolgih klobasnih zapisanih delih in na prispevku, kjer imate odstavke).
  • Besedilo naj da bralcu dihati. Nič ne bo narobe, če vmes uporabite: pomislimo, razmislite, kaj pa vi mislite, naredite presledek ali tri,… Ni jih malo mentorjev spletnega marketinga, ki pravijo, da se večina začetnikov spletnega marketinga boji praznega prostora. Recimo ta. Prazen prostor ni bau, bau spletne strani.
  • Ni recepta za uspeh. Če bi bil, bi bil spletni posel lahek in na koncu koncev, vsi bi ta recept že uporabljali. Če na eni vaši strani deluje bolje, če najprej postavite slikice, nato pa tekst, ne pomeni, da bo isto delovalo tudi na drugi. Če na eni strani dobite boljši rezultat z dolgo vsebino, ne pomeni, da se kot pijanec plota držite vseh besedil do nerazpoznavnih količin.
  • Ni nujno, da visok bounce pomeni slab rezultat. Zdaleč ne. Visok bounce (lahko) tudi pomeni, da vaša stran daje odgovor iskalcem (in se ljudje pač po odgovoru odbijejo od nje).
  • Content je kralj. A content ni samo tekst (čeprav je ta zlata jama za SEO). V mnogo primerih so content slike, videi, kuponi za popuste, smešni citati in zgodbice,…. Predvsem tu imamo content marketingarji neverjetno rezervo. Ker gledamo svet črno bel. In content enačimo s pisano besedo, a nakupne ključne besede (kratke) nimajo rade besedila. Sicer ga ima rad SEO, samo bolje za nakupno ključno besedo je, čimprej postaviti slike, poziv k akciji, dostop do cene, informativne ponudbe, kontakt in podobno. Tekstovni zapis pa vtakniti nekam pod fold.
  • Merite rezultate contenta 92% podjetnikov tega ne dela. Ker, kako boste popravljali (ali izboljševali vsebino) na katerikoli strani, če ne veste koliko točno vam prinaša takšna kot je? Kako bomo sploh vedeli, da smo jo izboljšali? Kaj pa, če smo s svojimi “popravki” naredili še slabše? 🙂
  • Besedilo naj ne bo enolično. Boldanje, odstavki, različne barve, smiselne slikce – vse to ni “teoretična šara, ki morda koristi”. Iskreno in iz izkušnje – so primeri, ko vam bo bounce padel že, če boste samo slikce prestavili drugam. So primeri, ko vam bo bounce padel, že, če boste uporabili več odstavkov.

kako narediti učinkovito spletno trgovinoMotivacija za to kako narediti učinkovito spletno trgovino

 

Kako najti takšne partnerje? Najdite partnerje, ki so s spletnimi trgovinami že uspešni ali pa partnerje, ki si tako kot vi, želijo učinkovito spletno trgovino. To je najhitrejša in najlažja pot, da pridete do potrebnih znanj, da delite izkušnje in, da se drug od drugega naučite nekaj novega.

Oznake besedila: kako narediti učinkovito spletno trgovino