Skrite priložnosti spletnega nastopa
Posted on: July 15, 2016, by : Karmen

Vsem znano dejstvo in povsem človeško naravno je, da spletni marketing in posel, omogoča različne možnosti in pristope za doseganje svojih poslovnih ciljev.

Je pa hkrati tako, da tja kamor zavije prvih nekaj najbolj vplivnih spletnih ustvarjalcev oz. katero spletno omrežje pač množica zagrabi za svoje, da se tja tudi nato usmeri vedno več spletnega prometa iz strani ponudnikov in spletnih marketingarjev.

Ta logika velja za Google, Facebook, Instagram Pinterest in pravzaprav vse sfere našega življenja. Kjer je množica, kjer se nekaj dogaja, tam je pač tudi priložnost za marketing, da pomoli svoj nos zraven.

Pri tem je treba vedeti, da sicer obstaja tudi druga pot. In ta je, da marketing pripelje množico k sebi. Na svoja orodja ali pa je ta razvije najprej, da kasneje z njimi ustvarja marketinški profit.

A, ker za večino podjetnikov (srednjih in manjših) velja, da nimajo takšnih svoji marketinških orodij in omrežij, kot so Facebook, Google, ipd… se pač njihova priložnost išče na teh omrežjih.

Kar pa, zaradi vedno novega zmišljevanja novih omrežij in orodij ter spletnih aplikacij, pomeni, da se večina manjših in srednjih podjentikov, tekom svojega dela, seli iz enega omrežja v drugo ali pa kar uporablja vse. Češ, bomo pa iz vsakega omrežja pobrali nekaj in se bo skupaj nabralo ravno dovolj za profit.

Past, v katero se s tem ujamejo, je dvojna. Prvič: vsebin in dela na teh omrežjih ne kontrolirajo sami nikoli v celoti (s čimer si kreirajo soodvisen položaj), obenem pa nobenega izmed omrežij ne obvladajo v celoti, saj se le ta, ne samo zraven vedno novega nastanka novih, obstoječa razvijajo naprej in dodajajo svoje funkcionalnosti in izboljšave.

Cilj razvijalca orodja je, da ponudi maksimalno dobro orodje, in, da posrka uporabnika v celoti, na način, da le te ne prebegne drugam, a ker ga tudi proizvajalec nikoli prav zares nima v celoti v izključni oblasti, ve, da ta soustvarja tudi na drugih omrežjih.

Ta druga omrežja pa seveda počnejo enako.

In tako smo v začaranem krogu, kjer kratko potegnejo podjetniki, ki ne razvijajo svojih omrežij, ampak nenehno iščejo bližnice in drobtinice na enem ali drugem ali tretjem omrežju oziroma ponudniku.

Skrite priložnosti spletnega nastopa