Spletni marketing in optimizacija internetne strani s pomočjo silosov
Posted on: November 30, 2016, by : Karmen

V tej objavi si bomo pogledali kaj na temo spletnega marketinga in predvsem kaj na temo optimizacije spletnih strani, iščejo spletni uporabniki na spletu.

Vemo, da se za spletni marketing v prvi vrsti bolj zanimajo manjši freelancerji in samostojni podjetniki, ki so svojo poslovno pot šele utirajo, hkrati pa jih mika, da bi si svoj spletni posel postavili tudi preko internetnih strani. Pri tem je potrebno vedeti, da se za spletno optimizacijo zanimajo še posebej tisti podjetniki, ki so se s plačljivimi internetnimi oglasi že opekli, ali pa so njihovi finančno marketinški budžeti enostavno premajhni, da bi si lahko privoščili poskok na plačljive internetne kampanje.

Spletni marketing optimizacija strani silo

V tem sestavku bomo skozi pogled zanimanj za različne fraze iz področja spletnega marketinga, prikazali dve stvari:

  • prvič, skozi prizmo ustvarjanja spletnih vsebin bomo spoznali priložnosti na katere ključne besede lahko pripravimo ustrezne spletne vsebine, ki zanimajo recimo podjetja, ki jih spletni marketing tudi zanima
  • drugič, ogledali si bomo kako se strukturirajo posamezne besedne kategorije z namenom povečevanja kredibilnosti določene spletne strani, z namenom upoštevanja uporabe sinonimov in sorodnih ključnih besed in še posebej z namenom gradnje tako imenovanega silosa uporabnih vsebin, ki skupaj (pravilno strukturiran) tvori podporo osnovni ključni besedi, ki se jo splača na Googlu tudi dvigovati med višje pozicije

spletni marketing optimizacija strani silo

Iskanja na Googlu, povezana z izrazom spletni marketing:

  • spletno oglaševanje
  • oglaševanje na spletu
  • iskalni marketing
  • spletno trženje
  • internetno oglaševanje
  • marketing agencija
  • oglaševalska agencija

Za podoben seznam uporabimo orodje npr. keyword planner ali katero drugo orodje, ki hkrati pokaže iskalne volumne za posamezne besede.

Zdaj imamo izbrano prvo skupino besedo (prvi silo) na ključno besedo spletni marketing. V seznamu, ki naj bo čim daljši, ko iščemo besede, izberimo takšne besede, ki so dejansko sorodne naši osnovni frazi (ostale izpustimo) in, ki dejansko imajo nek iskalni volumen.

Drugi silo sestavimo spet iz seznama iskalnih fraz. Te besede pa bodo skupaj podpirale izraz optimizacija spletnih strani

Iskanja na Googlu povezana z optimizacijo spletnih strani

  • optimizacija spletnih strani
  • google oglaševanje
  • optimiziranje spletnih strani
  • optimizacija strani
  • optimizacija
  • spletne storitve
  • spletne rešitve
  • kako optimizirati spletno stran

Za drugi silo smo spet izbrali tematsko sorodne vsebine, zdaj pa nam ne preostane nič drugega kot samo na vse te besede (oba seznama) pripravimo vsebine (ki so po možnosti seo optimizirane in med seboj povezane).

Stroka pravi, da zadošča, da za vsak silo pripravimo 4 vsebine, ki jih med seboj zaporedno povežemo (prvo vsebino z drugo, drugo s tretjo, tretjo s četrto), iz vseh vsebin enega silosa pa naj povezava kaže tudi na money site, ki jo dvigujemo.

Torej….

za ta primer, ki ga berete tukaj, je nastal prvi članek (ravno ta)…

Vsebina na njem služi za dva silosa, ki bosta imela po štiri ločene članke (ki so med seboj povezani zaporedno in v katerih ena povezava kaže tudi na money site).

Pozor: oba silosa med seboj NE linkamo. Linkamo samo zaporedno.

Če je v vsaki vsebini silosa, “varnostno” narejena povezava tudi nazaj na prvo stran, to ni nič narobe. Primer tukaj.

Linkov na zunanje strani ni potrebno delati, zaradi varnosti in paranoje, pa, če že ti so, naj bodo nekje pri dnu blog zapisov, na relevantne strani drugih avtorjev.

Ključne besede: spletni marketing optimizacija strani silo