Eno izmed najbolj pogostih vprašanj, ki si jih ljudje postavljajo pri razvijanju svojih spletnih strani in posla preko interneta, je seveda tudi, koliko mora biti v blogu (če tega seveda imajo) blog zapisov, da bo spletna stran dobro pozicionirana v Googlu.
Odgovor na to je preprost: količina blog zapisov in rangiranje spletne strani v Googla, nista povezana.
Čeprav večina blogerjev in lastnikov spletnih strani, sklepa in smatra, da več kot bodo napisali vsebin, na svojo spletno stran, bolje bo ta uvrščena, to ne drži.
Količina vsebin napisanih v blogu na spletni strani, nima nobene povezave z uvrstitvijo spletne strani v Googlu. Ima pa povezavo z vidnostjo spletne strani.
Če so namreč vsebine, ki jih objavljamo v blogu, napisane tako, da so uvrščene v Googlu visoko, hkrati pa pisane tudi na tiste ključne besede, ki jih ljudje dejansko vtipkajo v sam iskalnik (se pravi, je narejena ustrezna analiza ključnih besed), to pomaga, da obiskanost spletne strani, z vsako novo tako pripravljeno vsebino, tudi narašča.
Zato se z količino vsebin v prvi vrsti najprej zasleduje cilj dviga obiskanosti določene spletne strani.
Zato je odgovor na vprašanje kako velik mora biti blog na spletni strani, v bistvu povezan s tem, koliko želimo imeti obiska na spletni strani.
Pri spletnih straneh, katerih poslovni model, omogoča monetizacijo njihovega spletnega obiska v denar (npr. spletne strani, ki služijo z oglaševanjem), je zato količina vsebin zelo velika pomena.
Več kot imajo vsebin (zato tudi imajo ogromno avtorjev, ki pripravljajo vsebine), več imajo obiska na spletno stran. Bolje in dražje lahko prodajajo svoj oglasni prostor na teh spletnih straneh.
Po drugi strani, pa spletne strani, katerih poslovni model ni sestavljen tako, da omogoča monetizacijo skozi oglaševanje, pa višina obiska ni tako pomembna – temveč je pri njih pomembna kakovost obiska.
Za kakovost obiska pa je zaslužna ne več količina vsebin na blogu, temveč kakovost posameznega zapisa na blogu. In seveda natančno ciljanje (z analizo besed) na točno določen segment obiskovalcev spletne strani.