Ali vsebina res odloča o uspehu v spletnem marketingu?
Posted on: November 21, 2016, by : Karmen

Prepričani smo, da ste, tisti, ki se ubadate s spletni marketingom, na številnih spletnih straneh, naleteli na izjave, zapise, raznovrstne case study-ije in “vse živo”, o tem kako je odločilen faktor za uspeh v spletnem marketingu, priprava kakovostnih vsebin.

Na koncu koncev, slednje trditve lahko najdete tudi v okviru zapisov iz našega bloga, katere povzetke objavljamo tudi na naši prvi strani.

Kaj o tem pravijo spletne agencije?

Dajmo za hec preveriti ali vsebina odločujoče vpliva na uspeh spletnega marketinga, ne glede na to, da je naš mentor in gost v vsebinskem spletnem marketingu, obširno o pomenu vsebinskega spletnega marketinga, pisal tudi na priloženi povezavi.

vsebina spletni marketing uspeh

Vsebina spletni marketing uspeh

Kot laik ali izkušen v spletnem marketingu, si postavimo naslednja vprašanja:

  • kako z vsebino (ki je praktično ni, saj je na njihovi spletni strani “le ponudba” kakovostnih produktov) uspevajo velike spletne strani, kot je npr. spletna trgovina v Sloveniji, Mimovrste
  • kako brez vsebine lahko na tujem trgu uspeva alibabi ali amazonu, ki imata pravtako zelo veliko in široko ponudbo, bloga, na katerem bi “zganjali” vsebinski spletni marketing (za namene SEO), pa ni
  • kako navsezadnje uspeva spletni strani ceneje.si, ki prav tako prikazuje pretežno produkte in katerih spletni model temelji na tem, da ponuja uporabnikom možnosti hitrega pregleda produktov pri različnih ponudnikih
  • kako uspeva slovenski bolhi, ki ponuja oglase (in težko bi rekli, da ji ne uspeva)
  • kako uspeva vsem novičarskim portalom, ki sicer imajo ogromno vsebin, a je o njihovi kakovosti (rumeni, tračarski portali) včasih kar težko verjeti

Za vsa našteta vprašanja, težko ponudimo odgovor, da imajo pač srečo v spletnem marketingu, kajne?

Kaj pa tečaj spletnega marketinga?

Za mnoge od zgornjih vprašanj težko rečemo, da stavijo na vsebino – vsaj v tistem ozkem kontekstu, kot jo razumejo seo mojstri in vsi, ki zagovarjajo, da je vsebina kralj vsega spletnega nastopa.

Kako potem uspeva vsem ostalim, ki vsebine nimajo (ali nanjo ne stavijo)?

Potrebujete še en dokaz?

Kako uspeva nekaterim spletnim stranem, ki imajo vsega skupaj maksimalno tri ali štiri strani, od katerih je ena pristajalna in služi prodaji, ostale tri pa zadostujejo zakonskim obveznostim (splošni pogoji, eu cookie consent, kontaktna forma,…)?

Težko bi pričakovali, da takšna stran (brez vsebine) oz. bloga, kraljuje na prvi strani Googla. Drži?

A ne samo da kraljuje – mnogo je takšnih strani, ki so celo na prvi poziciji.

Celo najdemo jih na tako opevani nulti poziciji (Googlova nedavna novost, ki pred organske zadetke prikaže avtomatski odgovor iz Googlu izbrane spletne strani).

In pravijo, da Google med avtomatskimi odgovori iz spletnih strani na nulto pozicijo postavi le tega, kateremu spletni strani najbolj zaupa.

Kako lahko potem tak odgovor postavi iz strani, ki nima nobene pametne spletne zgodovine, ne avtoritete, ne ničesar.

Je morda krivo Google oglaševanje?

Nekaj drugega mora biti za skrivnostjo uspeha pozicioniranja spletne strani na prvo stran.

A veste kaj?

Backlinki.

Kakorkoli obračamo, backlinki (povratne povezave) so še vedno prvi ranking faktor za uvrstitev spletne strani na višje pozicije.

Lahko temu ne verjamete in stavite na content.
Lahko pa “zdravo” dvomite in preverite še sami.

Izbrane ključne besede: vsebina spletni marketing uspeh