Nobena skrivnost ni, da si podjetniki spletno stran ne postavimo zato, da se preko nje zgolj predstavimo spletnim obiskovalcem, temveč za to, da z njo poskušamo pridobiti kak nov posel. Spodaj si poglejmo kako naj poteka priprava spletne strani.
Nasvetov, idej in konkretnih rešitev na temo kako naj bo pripravljena spletna stran, da bomo z njo dosegali prodajo in poslovne uspehe, je na spletu že ogromno, a, da boste med plevelom znali izluščiti samo tiste, ki so uporabni, smo vam v spodnjem izboru, pripravili seznam točk, ki so za spletni uspeh, najbolj pomembne.
Priprava spletne strani

S spletno stranjo ne komplicirajte
Predvsem tisti, ki s spletom načrtujejo šele svoje začetke, se zelo radi ulovijo v past in svojo spletno stran, pred njeno promocijo in javno objavo, pilijo do onemogolosti.
Resnica pa je, da se malenkostne spremembe na spletni strani, ne poznajo tako hitro in po statistiki, jih sploh ne znamo zaznati, če naša spletna stran, ne dosega dnevno od 500 do 700 obiskovalcev.
Kar pomeni, da boste zelo težko izmerili učinek neke spremembe na spletni strani, če sploh nimate takšnega števila obiskovalcev.
Priprava spletne strani naj bo odraz resničnega stanja
Ogromno podjetnikov se loti izdelave in priprave svoje spletne strani na način, ki zgleda drugače, kot v realnosti. Slike svojih produktov in storitev si dajo “popraviti v Photoshopu”, z dizajnom na spletni strani ogromno reči migeta, vključene so najrazličnejše animacije in grafike, uporabljenih je preveč barv, ki odvračajo pozornost od želenega cilja, za katerega želimo, da ga obiskovalec naše spletne strani doseže, ipd…
Eden izmed pomembnejših faktorjev, ki odločajo o tem, ali se bodo spletni obiskovalci sploh odločili za nas (oz. naš produkt) je ta, da nam spletni obiskovalci najprej sploh zaupajo.
K stopnji zaupanja na spletni strani pa vplivajo resnične slike in primeri naših produktov, resnične izjave (in slike) naših strank, kontaktni podatki, osvežena in redno objavljana vsebina in skrb za našo spletno stran, realna komunikacija s strankami in spletnimi obiskovalci v obliki odgovarjanj na komentarje, v obliki komuniciranja na družabnih omrežjih, ipd….
Spletna stran nima cilja
Najpogostejši vzrok za neuspešno spletno stran je ta, da podjetnik z njo ne postavi nobenega cilja.
Četudi nam cilja ne bo uspelo s spletno stranjo doseči v prvem letu, je stran z jasno definiranim ciljem, vseeno boljša, od strani, ki na spletu samo “vegetira”.
Priprava spletne strani naj zato v prvi vrsti vključuje tudi merljive cilje. Ti pa so lahko:
- povečanje baze potencialnih kupcev (awarness pristopi)
- povečanje leadov (povečanje povpraševanj)
- povečanje prodaje
- izboljšanje obiskanosti naše spletne strani, ipd…
Že v pogovoru z znano slovensko hišo (objava tu), ki svetuje na področju spletnega nastopa in izboljšanju rezultatov in spletnih strani, ste lahko videli, da vrhunska priprava spletne strani, najprej sploh vključuje vrhunsko strategijo.
K temu zapisu priporočamo še: SEO optimizacija, s katero si dejansko lahko pomagate