Podrobni nasveti kako optimizirati spletno stran
Posted on: January 18, 2017, by : Karmen

Spodaj so opisani podrobni nasveti kako optimizirati spletno stran.

Čeprav o tem kako optimizirati spletno stran, govorimo že na prvi strani, naše spletne strani, tudi zapis spodaj namenjamo optimizaciji internetnih strani, le, da v tem zapisu predstavljamo nekaj detajlov, ki jih ponavadi večino seo optimizatorjev radi spustijo, pozabijo ali pa celo več ne upoštevajo pri optimiziranju njihovih spletnih vsebin in strani.

Že v prispevku kako optimizirati spletno stran, na povezavi, imate zelo podrobno napisano kar 8 najpomembnejših točk, ki jih je treba pri optimizaciji spletnih strani, upoštevati.

Tukaj z dodatnimi pojasnili, pojasnjujemo prve tri.

Podrobni nasveti kako optimizirati spletno stran

Podrobni nasveti kako optimizirati spletno stranPrva točka članka o spletni optimizaciji (imenovani tudi SEO), na povezavi govori o tem, da količina besedil za uvrstitev določene spletne strani na višje pozicije v Googlu ne šteje.

To je dobro vedeti predvsem zato, ker, ko se greste spletne optimizacije za eno ali dve, mogoče tri ključne besede, ta podatek še ni tako pomemben, če pa se greste s svojo spletno stranjo resnega SEO projekta, pa boste prej ali slej za svojo spletni stran, dvigovali po več tudi 50 ali več ključnih besed. Pri takšnem nastopu pa je alokacija resursov – se pravi razporeditev energije in dela, ključna za to, da iz vidika spletnega optimiziranja počnemo samo tisto, kar dejansko prispeva k seo rasti spletne strani.

Druga točka, v članku na povezavi govori o pomenu backlinkanja za seo. Govora je torej o gradnji povratnih povezav.

Ena boljših vsebin na youtubu o pravilni, white hat metodi gradnje povratnih povezav, je ta:

Vsem nasvetom o gradnji povratnih povezav, pa je treba dodati tudi to, da je za gradnjo povratnih povezav potrebno imeti dobro evidenco.

Več kot dvigujemo ključnih besed, bolj natančna in obsežna mora biti evidenca backlinkov. Zakaj? Drugače se v gradnji backlinkov samo izgubimo.

Brez evidentiranja gradnje backlinkov, se bo na naši poti spletne optimizacije, sigurno prej ali slej zgodilo naslednje:

  • ne bomo vedeli ali smo na neki strani že postavili backlink
  • ne bomo vedeli ali smo na neki spletni strani že postavili povratno povezavo za točno določeno ključno besedo
  • ne bomo vedeli kdaj smo naredili povratno povezavo
  • ne bomo vedeli ali so povratne povezave še žive
  • ne bomo vedeli ali in katere povratne povezave so močnejše in katere manj

Tretja točka o optimizaciji spletne strani, na povezavi govori o SEO metrikah. V SEO svetu se največ omenjano naslednje metrike:

PA – page authority
DA – domain authority
TF – trust flow
CF – citation flow

Zraven teh pa SEO mojstre zanima še zgodovina spletne strani, dejavnost obravnavana na spletni strani ter kakovost povratnih povezav na posamezno spletno stran.

SEO začetnik in ta, ki želi optimizirati spletno stran sam, vseh teh metrik ne rabi nujno poznati.

Zadošča mu naslednja, spodnja logika:

povratna povezava, ki se nahaja znotraj neke spletne vsebine in, ki prihaja iz tematsko sorodne spletne strani na našo internetno stran, je iz vidika optimiziranja spletne strani ter dvigovanja spletne strani na točno določeno ključno besedo, najmočnejša povratna povezava, ki posledično naredi največji premik neke spletne strani po uvrstitvah v Googlu.

Dajmo konkreten primer:

ta spletna vsebina (ki jo ravnokar berete) govori o spletni optimizaciji. Ključna besedna zveza, na katerega je optimiziran tekst kateremu ste priča je: “kako optimizirati spletno stran”. Na vrhu strani pa vidite drugo povezavo na članek, ki govori o isti temi.

Kar pomeni, da je takšna povezava, najmočnješa povezava, ki jo lahko ustvarite za neko spletno stran.

Če vsebino na spletni strani iz katere linkate na drugo spletno stran, ob tem še perfektno onsite SEO optimizirate, ste zgradili najmočnejšo povezavo na vašo spletno stran, ki bo imela za posledico dvig linkane spletne strani v iskalniku Google na točno tisto, izbrano ključno besedo oz. besedno zvezo.

V našem primeru je ta besedna zveza “kako optimizirati spletno stran”.

Za perfektno onsite optimizacijo spletne strani, bodite pozorni na naslednje malenkosti:

  • izbrano besedno zvezo ponovite v naslovu spletnega besedila
  • izbrano besedno zvezo ponovite v prvem in zadnjem odstavku spletnega teksta
  • izbrano besedno zvezo uporabite najmanj v enem naslovu poglavja v tekstu (tekst naj ima več poglavij)
  • razbijte spletno vsebino na več poglavij (za naslove ostalih poglavij, ki jih označite z H2, uporabite sinonime osnovne ključne besedne zveze (v našem primeru so to besede: optimizacija spletne strani, optimizacija seo, seo optimizacija tečaj, itd….) Te besede najdete, ko vtipkate osnovno ključno besedno zvezo v Google, na dnu prve Googlove strani, pod izrazom “iskanja povezana z”vašo ključno besedo”
  • izbrano besedno zvezo uporabite kot alt oznako v najmanj eni sliki v besedilu
  • izbrano besedno zvezo uporabite v meta opisu (kjer spet ne pozabite na sinonime)

V zvezi s tem kako optimizirati spletno stran, priporočamo še prispevek: Spletni marketing in optimizacija spletnih strani s pomočjo silosov